29 Nisan 2013 Pazartesi

Pazartesi Köşesi ***

GÜNAYDINNN :)
Herkese Merhabaaa!

Güneşli güzel günleri özlemiştik..Haftaya çok güzel başladım.Herkesin bu haftayı güzel geçirmesini dilerim...

 Havaların ısınmasıyla soft renkleri görmeyi inanılmaz seviyorum. Baharın güzel renkleri :)

 Uzun etekleri böyle uzun boylulara çok yakıştırıyorum. Hep beğenmişimdir!

 Kolye taşının renginin güzelliğine bakın! Ne güzel bir mavi tonusun sen!

 Leopar aşkımı bilmeyen kalmadı artık. Ceketlerde leopar desenini çok severim!

Bu yıl fazlasıyla siyah-beyaz çizgili kıyafetler görmeye başladık. En çok pantolon ve ceketlerde severim!

Çok şık! Ne kadar asil bir görünümü var. Çok beğendim.Eteğin desenini çok sevim! 

Sarının ne güzel bir tonu! Güzeeel.

Musmutlu bir hafta geçirmeyi diliyorum. Renkli günler herkese...
Sevgiler :)

2 yorum:

  1. ben de leopar delisiyim bana da beklerim
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)