2 Nisan 2013 Salı

Avon Color Trend Allık ~ Flora ***

Avondan yapmış olduğum alışverişimde ColorTrend allığının Flora rengini aldığımı görmüştünüz.Alışverişimi görmeyenler buradan bakabilirler. 

Turuncu tonda allıkları çok seviyorum ve kendime yakıştırıyorum. Bu allığı ise katalogda görüp beğendim ve nasıl bir renkle karşılaşacağımdan emin değildim.Neyse ki göründüğünden daha güzel bir tona sahip.

Turuncumsu,pembemsi şeftali tonunda bir allık :)
ColorTrend ürünlerinin yenilenmesine çok sevindim.Ambalajları daha kaliteli bir görünüme ulaştı.Ayrıca fiyatlarına göre ürün kalitesi gayet iyi. Bu allık ise katalogda küçük görünüyor ama gayet büyük bir şey! Böyle beklemiyordum açıkçası minicik far boyutunda bekliyordum :)

Ürün 5gr. uzun bir süre kullanacağımı düşünüyorum.


Ürünün yanında olan bu tip fırçaları kullanmayı sevmiyorum ama fırçası gayet yumuşaktı.

Bu rengin dışında 2 rengi daha vardı.Benim tercihim şimdilik bundan yana oldu. Hemen rengini veren bir ürün değil maalesef.Birde tozutma gibi sorunu da var.Rengini hemen vermemesine olumlu yönden bakacak olursak  bir anda yanaklarınız turuncu olmuyor ve benim gibi elinizin ayarı yoksa fırçayı bir iki defa allığa dokundurarak istediğiniz tona ulaşmak mümkün.


Ben indirimli fiyatıyla 8.40 Tl'ye aldım. İndirimdeyken alıp denemenizi tavsiye ederim.


Sevgiler,Renkli günler :)

3 yorum:

  1. Rengi tam benlik bebeğim:)
    Fotolar da çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Yeni ambalajları gerçekten güzelmiş. Allığın tonunu da sevdim. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)