9 Mart 2013 Cumartesi

Kadınlar Günü Hediyem ***

Eveet! Yengemden bahsediyorum ara sıra birlikte yaptığımız tırnak süslemelerini paylaşmıştım sizlerle. 
Özbek Kızı blogunun sahibesi :) Yengem 3 gün boyunca İstanbul'da idi. Dün gece memleketine yani Özbekistan'a uçtu :) Uçmadan önce de gezinirken benim için minik hediyeler seçmiş ve abimle göndermiş.Bugün elime ulaştı. İlk ve tek kadınlar günü hediyemi almış oldum. Bana alınabilecek en güzel 2 hediyeyi seçmiş :) Çünkü kuru kafa delisiyim ve silikon şeylere bayılıyorum. Kuru kafalı,silikon harika bir saat almış.Paketimi açtığımdan beri koluma taktım ve çıkarmayı hiç düşünmüyorum :) Birde malum dönemlerimi sancılı geçirdiğimden benim için alınabilecek en anlamlı hediye sıcak su torbası :) Ne zamandandır sıcak torbası istiyorum istiyorum diye kulağını götürmüştüm bir türlü fırsat bulup alamamıştık. O da bana böyle bir sürpriz yapmış.Nasıl sevindim bilemezsiniz :) 


Yengemle birbirimize çok yakınız abla kardeş gibiyiz ve birbirimize çok alışkınız.İnanın kısa bir süre önce gitmesine rağmen şimdiden özledim ve hemen gelsin istiyorum. Hemen gelsin de sabaha kadar oturup oje sürelim,birlikte türk kahvesi içelim :)
Yengeme buradan çok çok teşekkür ederim ve onu kocaman öpüyorum!


Size ne hediye geldi? Yada kendinize hediye aldınız mı? :)

Sevgiler...

4 yorum:

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)