24 Mart 2013 Pazar

Golden Lady Kokulu Oje 29 *** Chocolate

İlk olarak Golden Lady'nin çikolata kokulu ojesinden burada bahsetmiştim. Yine çikolata kokulu 29 nolu ojesinden aldım. Siyah ve içinde ışıltıları olan güzel bir oje. Daha önceden de Golden Lady'nin burada gördüğünüz bordo renkli ojesi gibi ışıltılı.Sadece bu çikolata kokulu.Şişesinden rengini görünce bayıldım tabii birde kokulu oluşu cezbetti :) Hemen attım sepete! Eve geldiğim gibi de tırnaklarımda ki ojeyi çıkarıp sürdüm.



Ojenin ışıltısı tırnaklarımda belli oluyor ama fotoğraflarda çok fazla görünmüyor.Yinede görüntüyü en iyi şekilde yakalamaya çalıştım. Koyu renkleri tırnaklarıma yakıştırırım bunu da yine çok sevdim!
Ayrıca bu ojede şöyle bir şeyle karşılaştım.Soyularak çıkarılan ojeler vardır ya bu ojede bir yere çarpınca yada elimi cebimden çıkarırken falan soyulmaya başlıyordu. Soyulmaya başladığını görünce bende hepsini soyup temizledim. Daha önceden sürdüğüm kokulu ojede böyle bir şeyle karşılaşmadım.Bu ojenin özelliği mi bilemiyorum ama bozulduğunu bile düşündüm ama şişenin üzerinde tarihi yazıyordu herhangi bir bozulma falan yoktu. Sanırım benim şansıma böyle denk geldi ama yinede 1 günlük tırnağımı güzelce süsledi :)


Sevgiler..

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ama kokusu için bile almaya değer :)) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel tırnakların varrr yarabbimmm :) maşallah :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)