6 Mart 2013 Çarşamba

GOLDEN LADY 322 ***

Golden Lady'nin en son kokulu ojelerinden alırken 322 nolu ojesinden ve bir başka renginden daha aldım. 322 nolu ojesi ışıltılı mükemmel bir bordo. 



Şişesindeki rengi görüp bayılmamak mümkün değil! Tabii benim gibi bir bordo aşığı iseniz..
Ojenin içindeki dore ışıltılar ayrı bir hava katıyor.
Yalnız yapısı kokulu ojelerinin yapısına göre bayağı bir katı.Hatta bozulduğunu bile düşündüm neyse ki üzerinde son kullanma tarihi belirtilmiş. Acayip katı ve yoğun bir yapısı var bu serinin bütün ojeleri aynı yapıda mı bilmiyorum ama bana böyle denk gelmişte olabilir.

Her neyse! 


Ben bu bordoyu ojeler arasından görüp,içindeki ışıltılara ve rengine bayılarak aldım. 
Koyu renk ojeleri özellikle de bordo rengini tırnaklarıma çok yakıştırıyorum!

Benim rengim bordo! Peki ya senin? :)

5 yorum:

  1. Nasıl güzel bir renk o oyle:)

    Benim rengimde kırmızı sanırım:)

    bana da beklerim:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Blogunun izleyicisiyim zaten :)

      Sil
  2. Rengi çok güzel... ayrıca kendi tırnakların mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet kendi tırnaklarım :)

      Sil
  3. bayıldım bunun renine mükemmel duruyor
    bana da beklerim msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)