15 Mart 2013 Cuma

Gece Işıltısından Gelen Hediyelerim

Gece Işıltısı blogunun sahibi Merve'yle kısa bir süre önce hediyeleşmeye karar verdik ve paketimizi hazırlayıp birbirimize gönderdik. Merve'nin göndermiş olduğu paket dün elime ulaştı.Hatta twitterdan güzel bir paket aldığımı söylemiştim ama paylaşma fırsatım olmamıştı. 


Böyle süslü ve şirin bir paket geldi :)
Aslında bu paket içindeki hediyelerden daha çok sevgi ve dostluk getirdi.


Hep birlikte neler varmış bakalım.. :)


Merve'cim çok güzel hediyeler seçmişsin benim için..Tekrar tekrar çok teşekkür ederim.
Bu arada benim Merve için gönderdiğim paket hala ulaşmadı.En kısa zamanda ulaşmasını diliyorum.

Teşekkürler Merve'cim,kocaman öpüyorum..

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. :) canım benim daha güzellerine layıksın biliyorum.umarım kısa zamanda sana güzel şeyler gönderebilirim:)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)