31 Mart 2013 Pazar

CityFoni Sponsorluğunda Hediye Çekilişimin Sonucu

CityFoni.com Sponsorluğunda düzenlediğimiz hediye çekilişine katılan herkese teşekkür ederim. Hediye çekilişine dahil olabilmek için belirttiğim şartları doğru bir şekilde yerine getiren herkese ayrıca teşekkür etmek istiyorum :) 

Katılım amaçlı toplam 35 yorum oldu. Adsız kullanıcı yorumları,tekrarlanmış yorumlar ve paylaşım linki yerine profil linki bırakılan yorumların geçersiz sayılacağını belirtmiştim ve tek tek kontrol ederek eledim.
Toplamda geçerli yorum sayısı 29.

Ve kazananı Random.org ile belirledim.
Tırnak Süsleme Setine sahip olan şanslı kişi 10. yorumuyla 
'' Merve '' oldu!



Tebrikler Merve!

İletişim bilgilerini (ad-soyad,adres,tlf no) tqc.dmr92@gmail.com'a göndermeni bekliyorum.

Çarşamba gününe kadar iletişime geçmezse yeni bir kazanan belirleyeceğim.

Sevgiler ..

2 yorum:

  1. sponsor sayfaya ve sana çok teşekkür ederim canım hemen iletişim bilgilerimi mail atıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim tekrar tebrik ederim bol şanslar :)

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)