29 Ocak 2013 Salı

*** Kendin Yap *** Yaka Kolye - Yaka'lanıyoruz (DIY)


Yaka kolyeleri, süslemelerini inanılmaz beğeniyorum. Birde kendin yap çalışmasıysa daha da beğeniyorum!



Yapılışı gayet basit ve ulaştığınız sonuç mükemmel. Öncelikle malzemelere bir bakalım.Giymediğiniz bir gömlek,dilediğiniz şekilde,renkte boncuklar,makas ve dikmek için iğne ve ip.İşte bu kadaaar :)


Öncelikle gömleğin yakasını görünen yerden kesiyoruz.




Kesim işlemini gerçekleştirdikten sonra boncukları dilediğimiz gibi yakanın üzerine işliyoruz.


Ve süsleme işlemini gerçekleştirdikten sonra yakanın düğmesini de çıkarıp yerine kullandığımız boncuklardan bir tanesiyle yeni bir düğme yapıyoruz :)


Sonuç!

(kaynak)

Çook güzel değil mi?
İncilerde ayrı bir hava katmış.Benim gibi taş,tuş,boncuk vs. sevenler için güzel bir çalışma diye düşünüyorum:) Umarım sizde beğenirsiniz...


Sevgiler..

8 yorum:

  1. süper olmuş:)aynı şekilde bebe yakada yapılabilir bardak kullanaraka kenarları yapılıyor:)) omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok orjinal bi fikir olmuş kesinlikle deniycem el becerilerinde hiiiççç iyi değilimdir ama bu kolay görünüyo :))

    YanıtlaSil
  3. Denenecekler arasına eklendi bilee :)
    Bu arada seni mimledim yapmak istersen
    http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-odulu-mim.html
    uğraman yeterli :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)