9 Ocak 2013 Çarşamba

Fiyonk Topuz Yapımı

Merhabaaa!
Günaydın herkese!

Pek cici bir saç modeli yapımını öğreniyoruuuz! :)

Tek başınıza yapabileceğiniz kolay bir saç yapımından bahsedeceğim. İnternet sitelerinde gezinirken gördüm ve benim gibi meraklılar vardır diye düşünüp paylaşmak istedim. Fiyonk topuzu yapımı,kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan yapabilecek yapımı kolay ve şirin gözüken bir saç modeli.
Saçları açık renkli olanlarda daha güzel durur diye düşünüyorum. Koyu renkli saçlarda pek belli olmaz ama yinede güzel bir model.

Deneyelim bakalım...


(kaynak)

Sevgiler

14 yorum:

  1. Nedense bu topuzu senin bloğuna çok yakıştırdım bebeğim çok şirin bir topuz,bizimle paylaştığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım beniiim çok mutlu oldum ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben birşeyi anlamadım 2 ye ayırıyor topuz sonra ortasına saç sıkıştırıp tokalıyor o saçı nereden çıkarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ taraftan 4. karede görünüyor canım ön kısımdan,en başta ayırılıyor daha sonra toplanıp saç ikiye ayrıldıktan sonra önden arkaya doğru getirip görünmeyecek şekilde tel tokalarla tutturuluyor

      Sil
    2. dikkat etmemişim teşekkür ederim =)) bu arada 382 kişi olman bukadar kısa zamanda çok büyük başarı tebrik ederim =)) sanki benim takipçi sayım gibi sevindim darısı bana =)))

      blogumu da ziyaret edersen çook sevinirim
      http://desenlioje.blogspot.com/

      Sil
    3. Çoook teşekkürler canım böyle sözler duyunca inan çok mutlu oluyorum :) Tabii ki gelirim :)

      Sil
  3. Bende bir mimin varrr :) http://oceciklerim.blogspot.com/2013/01/ilk-mimim.html

    YanıtlaSil
  4. Haha çok şirin yaa denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Cok tatlı :) muhakkak deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim :* kendime de yaptım çok yakıştı teşekkürler :* :))

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)