6 Ocak 2013 Pazar

Avon Super Drama Mascara & Besleyici Göz Makyajı Temizleyici

Merhaba arkadaşlar :)



Bugün sizlere yılbaşından bayağı önce yapmış olduğum minik alışverişimden bahsetmek istiyorum. Şu sıralar fazla vakit ayıramıyorum ama en kısa zamanda geri döneceğim!







Avonun hangi kampanyası olduğunu hatırlamıyorum ancak maskara alana göz makyaj temizleyici losyonu hediyeydi sanırım. Siparişim geldiğinde aslında kullandığım başka bir maskaram vardı ve ömrü azalmasın diye açmamıştım hatta ambalajından dahi çıkarmamıştım,haliyle maskaram bitince sıra buna geldi.




Avon Super Drama Maskara,pervaneye benzettiğim fırçasıyla yeni çıkan bir üründü.Televizyonda dönen reklamlarıyla da iyice dikkatimi çekmişti ve denemek istemiştim. Henüz 1 defa kullandım açıkçası kirpiklerim çok kısa değil uzun yapıdalar.Ben kirpiklerim hem uzun görünürken hemde dolgun bir görünüme sahip olmasını istiyorum,tabii ki birbirine yapışmadan...

Avon Super Drama Maskara ise dediğim gibi sadece 1 defa kullandım oda denemek amaçlıydı.Kirpiklerime yoğun bir dolgunluk vermedi ama yapıştırmadan uzun bir görünüme sahip olmasını sağladı. Kısaca tek kullanımda belkide iyi yada kötü diye bir değerlendirme yapmam doğru olmaz ama memnun kaldığımı belirtmeden geçemeyeceğim :)



Fırçası ise yakından şu şekilde siyahla boyanmış mor bir pervane :)






Maskarayla birlikte Besleyici Göz Makyajı Temizleyici ürününü de geldi. Ürün 150ml göz makyajınızı temizlemek için pamuğa temizleyiciyi damlatıp siliyorsunuz.Bayağı bereketli bir ürün şimdiden nasıl bitecek bu diye düşünüyorum :)

Genelde koyu tonlarda göz makyajı yapmam günlük olarak doğal tonlarda farlar kullanırım bazende sadece göz kalemi yada eyeliner uygularım ve maskara sürerim. Bu temizleyici ürünü ise başarılı buldum güzelce temizliyor :) Cildimde,göz çevremde herhangi bir kuruluk olmadı.Ürünün özelliği,cildi kurutmadan,nazikçe temizlerken göz çevresini de nemlendirmek.
Ayrıca benim gibi hassas bir cilde sahipseniz bu ürün Hipo-alerjeniktir.


Aranızda bu ürünlerden kullanan var mı? Sizde düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)



Sevgiler...


17 yorum:

  1. yok anam o bitmezz:)
    sen bitersin o bitmezz:)
    ben avon temsilcisiyken çok elimde kalan ürünlerden biride buydu..
    Makyaj nadir yaptığım içinde bitmek bilmiyodu ;)
    ama maskarayı bilmiyodum
    tavsiyen için tşkler denemeliyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanınnnn onu bitirmeye çalışırken ben biticem! yandııım :) sürekli makyaj yaptığım için çabuk bitireceğimi düşünüyorum ama bakalım :)

      Sil
  2. Ben o makyaj temizleyicisini pek beğenmedim ya krem olduğundan dolayı sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremsi yapıda oluşu,göz çevresini kurutmadan temizleyebilmesi için sanırım :) Ben sevdim,şimdilik bir sorun yaşamadım gayet güzel anlaşıyoruz :)

      Sil
  3. Göz makyaj temizleyicisinden bende de var ama gözlerimi müthiş derece yakıyor :( o yüzden kullanamıyorum ben canım :)

    YanıtlaSil
  4. Rimel harika mor renkli olanini kullaniyorum sekerim reklamlarda donen,makyaj temizleyicisini ise begenmedim cok yakti benim gozlerimi nedense ki oyle hassas bir cildimde yoktur ama ne. Bileyim sevmedim bir kere kullandim oylece duruyor bak simdi senin paylasimi gordumya bir daha deneyeyim bakim yaw:-) yazarim tekrar muck canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi üstteki yorumda da arkadaşın gözlerini yakmış sende de aynı sorun olmuş canım cildim çok hassastır aslında ama çok şükür bir sorun yaşamadım :)

      Sil
  5. avonun o temizleyici sütü çok kötü bir ürün bana göre.. gözümü yakıyor ve doğru dürüst de temizlemedi.. çöpe giden nadir ürünlerimdendir..yine de sana iyi olabilir birşey diyemem tabi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende bir sorun olmadı ama sorun yaşayan çokmuş şaşırdım bende :)

      Sil
    2. ben de hiç memnun kalmadım, hiç kullanamamıştım. Gözlerimi çok yakıyodu :(

      Sil
  6. Merhaba,

    Besleyici Göz Makyajı Temizleyicisini bende kullanıyorum çok memnunum birçok üründen daha güzel temizliyor ve yakmıyor. Üstelik göz çevrem bu konuda alerjik olmasına rağmen kesinlikle bir kırmızılık yaşamadım bir problemde yaşamadım farklı olarak. Tavsiye ederim herkese. 1 seneye yakın hergün göz makyajımı bununla temizliyorum hala bitmedi çok bereketli gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim canım :) Bir kaç arkadaş sorun yaşamış ama benim gibi sende sorun yaşamayanlardansın,sevindim :) Fazlaca bereketli hemde :)

      Sil
    2. Gözleri hassas olmayanlarınkini yakmış hassas olanlarda sorun yok=)
      Bu terslikte bir iş var:p

      Sil
  7. Bir ara bundan 3-4 tane bitirmiştim. Özellikle kardeşim full makyajını aksatmayan biri olduğu için =) Halende arasıra aldığı oluyor bunu. Gözümü yakma gibi bir sorun yaşamadım ama çok çok iyi temizliyor mu dersen %80 iyi temizliyor. Kirpik diplerinde kalıyor ağır makyaj yaptığın zaman. Günlük makyajda kullanılabilcek bir ürün. Ben uzun süredir Oriflame'nin Optimals Göz Temizleme Sütünü kullanıyorum. Bu arada bunun aldıktan birkaç ay sonra başı çıkıyordu o sinirimi bozmuştu. Şimdi kullandığım pompalı, o yönünü seviyorum =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet temizlemede yüksek performansı yok,haklısın. Oriflame'in ürünlerinden kullanmadım,ama denemek isterim.Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
    2. bende terredutle aldım ama cidden çoooookk iyi kesinlikle alın derim çok guzel

      Sil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)