30 Aralık 2012 Pazar

Yılbaşı Kombini ***

2012'nin son yılbaşı kombini sizlerle! 

:)



Gün gün saydık ve sonunda son güne yaklaştık :) Yarın gece yepyeni bir yıla adım atmış olacağız.

Tüm güzelliklerin sizlerle olması dileğiyle şimdiden yeni yılınızı kutlar,sağlık,mutluluk ve bolca şans diliyorum.

Yılbaşına özel son kombini de yayınlayıp kaçıyorum :)
Bugüne kadar paylaştığım kombinler benim zevkime hitap eden,yılbaşında gözüme şık görünen parçaları birleştirerek oluşturdum. Kısacası fikir vermek amaçlıydı... 

Yılbaşından sonra ise günlük kombinler paylaşmayı planlıyorum.
Sizin düşünceleriniz neler paylaşırsanız çoook sevinirim.



Sevgiler,öpücükler :)

4 yorum:

  1. ayakkabı dIşında butun kombıne bayıldım hayran kaldım piLLi yeşil elbise çok guzel duruyor...

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)