27 Aralık 2012 Perşembe

Yılbaşı Kombini ***

Heyecanlı güne çok çok az kaldı!



Yılbaşı kombinini hazırlarken sade ama cesur bir elbise seçtim. Göğüs dekoltesi olan ve sırtında çapraz bantlar kullanılmış bir elbise tercih ettim. Böyle cesur elbiselere ise kırmızı ruju inanılmaz yakıştırıyorum yılbaşı dendi mi olmazsa olmazdır zaten kırmızı.

Ayakkabı ve çantada ise zımba detayını tercih ettim. Ayakkabı ve çanta zımba detaylarıyla süslendiği için yapılarının mat olmasını yani rugan veya parlak ayakkabılardan uzak durdum ve süet seçtim. 

Umarım beğenirsiniz,azıcıkta olsa fikir vermiş olurum :)


Sevgiler! 

5 yorum:

  1. Kombinlerini zevkle takip ediyorum. :)
    Çok iyi gidiyor.

    YanıtlaSil
  2. tam anlamıYlaaa harıkA kusursuz bır koMbın olmus cnım .. ne gıyecegını merak edıyorum...(:

    YanıtlaSil
  3. Çok şık ve zarif bir kombin olmuş (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)