7 Aralık 2012 Cuma

Yılbaşı Kombini 1

Kızlaaar bakııın burada ne var ?!


Yılbaşı heyecanı hepimizi sardı. Ne giysem,ne alsam,onu mu taksam bunu mu taksam derken bir çok soru kafamızda dönüyor ve kararsızlık diz boyu :) Bende yılbaşına kadar kombin örnekleri paylaşmak istiyorum. Işıl ışıl, sade, spor ve bir o kadarda şık kombinler hazırlamayı düşünüyorum. 



Ve ilk kombinle karşınızdayııım!




Yılbaşına özel şıkır şıkır,tüm gözlerin üzerimizde olacağı bir kombin hazırladım. Payet elbiseleri çok severim. Uzun kollu ve degaje yaka oluşunu da çok sevdim. Hakan Akkaya'nın tasarımı olan siyah papuçlarla kombinledim. Eee yılbaşı denince akla kırmızılar,yeşiller,dore renkleri gelir ya çanta da kırmızı seçtim. En önemlisi rujda kırmızı olmazsa olmazdı. :)

Bu arada saç  modelini öyle çok yapılı yapılı durmasın daha doğal olmasını istedim ve de çok sevdim! Sizce nasıl?


Umarım beğenirsiniz.. Düşüncelerinizi belirtirseniz çok ama çok sevinirim. Ayrıca istediğiniz renkler falan varsa belirtirseniz o tonlarda kombin hazırlamak isterim.



Hoşça kalıııın! Muck!

1 yorum:

  1. saç modeliin harikaa canım herşey mukemmel elbise olsun canta olsun kırmızı yıl başı dıye yakısdırdım sanırım sende ondan kırmızı tercıh ettın hemde rujunla uyumlu olur diye guzel cidden ..
    ama küpeleri pek sevmedim onun yerıne beyaz svaroskı taslı ınce uzun kupe yada yuvarlak mınık taslı kupe daha cok yakısdırdım duşününCe...

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)