22 Ekim 2012 Pazartesi

Sally Hansen Courtesan

Herkese Merhabaaaa..:)

Haftanın ilk günü,pazartesi sendromunu atlatmak ve haftaya renkli başlamak istedim :)

Bugün sizlere bayılarak kullandığım bir ojeden ve şeker gibi renginden bahsetmek istiyorum.
Sally Hansen ojelerini inanılmaz beğeniyorum,fırça yapısına bayılıyorum pürüzsüz ve kolay bir sürülüşü var.
Ojenin yapısı ise daha kremsi daha yumuşak,tek kat sürmeyle bile rengini gayet güzel veriyor. Benim artık alışkanlıktan mıdır bilmem ama tek kat sürünce bir eksiklik varmış gibi hissediyorum :) 2 kat sürdüm dediğim gibi tek kat yeterliydi aslında ama daha parlak görünüm olsun diye bir kat daha üzerinden geçtim.

Makineyle rengini yakalamak,sizlere tam rengini göstermek için uğraştım.
Rengi nasıl tanımlayabilirim bilmiyorum ama fuşya gibi amaa tam fuşya da değil :))) nasıl oluyorsa öyle arada bir renk ama harika bir renk! :)

En sevdiğim diğer özelliği de hızlıca kuruması..Herkese tavsiye ediyorum vazgeçilmeziniz olacak! ;)



















Sally Hansen Courtesan(4857-05)

Sevgiler,Rengi Günleeer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)