31 Ekim 2012 Çarşamba

Gucci Rush

Merhaba arkadaşlar yorgun ve hasta bir şekilde günümü tamamladım ve bugünlük blogumu biraz ihmal ettim.. 
Aslında hastalığımı sizlere bulaştırmak istemedim o yüzden uzak durdum desem de sizde inanmış gibi yapsanız :)) Neyse gerçeği söyleyeyim,dün geceden beri üzerimde bir kırgınlık,bir yorgunluk vardı ama sabah kalktığımda perişan haldeydim. Bütün aile soğuk algınlığı yaşıyoruz, hep birlikte savaşıyoruz :) Bende bütün günümü tv. karşısında kırmızı polar battaniyem eşliğinde uzanarak geçirdim. Şuanda da durum aynı battaniyem ile kısa süreli aşk yaşıyoruz :) 

Bu arada asıl konumuza gelelim sizlerle bir şey paylaşmak istiyorum..Bayramda beni çok mutlu edecek bir hediye aldım. Parfümlere,kokulara ilgim yüksek. Sevgili yengemin hediyesiydi ve kendisine buradan da teşekkür ediyorum. Daha önceden de severek kullandığım bir parfümdü aradan biraz zaman geçmesine rağmen tekrar kullanmaya başlamak inanılmaz mutlu etti beni :)






Fotoğrafını kendim çekip paylaşmak isterdim ama rahatsızlığımdan dolayı maruz görün lütfen... Bu arada Gucci Rush kullanan,beğenen var mı? Koku zevkimiz kimle aynı acaba merak ediyorum seviyorsanız yorumlarınızı esirgemeyin lütfen :)

Sevgiler...

2 yorum:

  1. ay bende hediye sandım çok sevindim çünkü eşimle ilk tanıştığımızda kullanıyordum bana parfümümü üstüne basa basa söylemişti çok güzell diye bende tatlı bir anısı var kokusu ferah değil tam bir kış parfümü yani yazın kullanılmaz :))

    YanıtlaSil
  2. maalesef bu bana hediye :):) ileride böyle bir sürprizim olabilir ama ;)
    kesinlikle öyle kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)