20 Ekim 2012 Cumartesi

China Glaze Liquid Leather - China Glaze Crackle Oxidized Aqua

Merhaba arkadaşlar :)

Daha önce şu yazımda Nimo'dan hediye gelen güzelliklerden bahsetmiştim. Renk tercihini Nimo'ya bırakmıştım iyide yapmışım. Hem acaba ne zaman gelir diye heyecanla beklerken hemde acaba nasıl renkler gelecek diye merakla bekledim. Hediye paketi açmayı çok severim ve gelen paketi de içindekilere hemen ulaşmak için adeta heyecanla parçaladım :)
Bu arada ilk kez bir blog'dan hediye kazandım ve hediye de oje olunca çok çok sevindim. Şanslıyım demek ki :) Buradan tekrar teşekkür ederim sevgili Nimo'ya...

China Glaze markasının profesyonel ürünlere sahip olduğunu biliyoruz. Ürün kalitesi hakkında kesinlikle söylenecek söz yok.

Hediye olarak China Glaze Liquid Lether ve China Glaze Crackle serisinden Oxidized Aqua renginde çatlayan oje geldi. Çatlayan ojenin rengini çok beğendim daha önceden de çatlayan oje kullanmıştım ama onda zemini renkli tutup çatlayan ojeyi siyah tercih ediyordum. Oxidized Aqua ise mavili ve metalik karışımı bir tona sahip. Siyah zemin katın üstünde de bence gayet güzel görünüyorlar.
Ayrıca kafamda farklı renklerde zemin sürüp Oxidized Aqua ile çatlatmayı düşünüyorum. Yakında onları da paylaşırım.
Liquid Lether zemin katını 2 kat ince bir şekilde uyguladım.Sol elime sürerken sağ elim kurumuştu zaten çatlayan ojeyi bildiğiniz gibi tek kat sürmek yeterli zaten oda çabuk kuruyan yapıda. Benim gibi kıpır kıpır ve sabırsızsanız bir sorun yaşamazsınız gerçi çatlayan ojelerde ojede kalkma olmadığı sürece oluşan bozulmalar dikkat çekmiyor :)

Lafı uzatmadan görsellere geçelim demek isterdim ama bayağı uzattım. Fazla söze gerek yok aslında görseller her şeyi anlatıyor. Bu arada güzel ve düzgün sürmeyi beceremesem de idare eder umarım beğenirsinizzzz..





China Glaze Liquid Lether












Sevgiler...



HALA HEDİYE ÇEKİLİŞİME KATILMADIYSANIZ,KATILMAK İÇİN TIKLAYINNNN!!!

3 yorum:

  1. aaay ne güzel olmu şekerciiim :) bu iki renk biribirini tamamlıyor diye bendekilerden olsun dedim :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Thank you for your comment and for being my new follower! I'm flattered!:)
    I also follow you now via bloglovin and GFC! :)

    A big kiss from Brazil!
    http://deiafsalim.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil

Değerli yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim :)